30 Kasım 2014 Pazar

Güle güle sonbahar



Bugün Ankara'da yağmurlu ve soğuk bir hava var. Ama ben bu kasvetli havaya inat, yine bir kasım gününde çektiğim fotoğrafla merhaba demek istiyorum. Aslında ilkbaharı daha çok severim. Ama sonbaharın da kendine özgü güzellikleri var. Özellikle böyle romantik görüntülere sıkça rastlamak mümkün.

Bu yüzden Kasım'ın son gününde sonbaharı uğurlamak geldi içimden.



Böyle soğuk ve yağmurlu bir havada sıcacık evimde oturup; sıcak çikolata ve kitap keyfi yapmaya karar verdim. Aslında bu kitap bir yıldır kitaplığımda beni bekliyordu. Ama okunmayı bekleyen o kadar çok kitabım var ki...Kitapçıdan kitap alır gibi, kitaplığımdan kitap seçip okumak hoşuma gidiyor. Büyük bir ihtimalle günün ilerleyen saatlerinde bize örgülerim de katılır. Şimdilik size iyi hafta sonları dileyerek kitabımı alıp, koltuğuma gömülmeye gidiyorum. Görüşmek üzere...                                                                                                                                        

4 yorum:

  1. Keyifli okumalar Betülcüm;) Aslında benim de okunacak o kadar kitabım var ki. Biraz daha zaman ayırmalıyım..Yarım saat ya da bir saat yetmiyor..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tülaycım. Ne yazık ki ben de ancak o kadar zaman ayırabiliyorum. En iyi herkes yattıktan sonra okuyabiliyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. 2014 yazılmış ne çabuk geçiyor zaman su gibi kuş gibi anlamıyorsunuz bile bir bakmışınız 2016 olmuş Resimler çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mayıs Yağmuru. Gerçekten zaman çok çabuk geçiyor.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...