3 Ocak 2015 Cumartesi

Açıklamalı Erkek Beresi



Havalar iyiden iyiye soğumaya başladı. Önümüzdeki hafta tam anlamıyla kara kış yüzünü gösterecekmiş. Bu yüzden ben de bir erkek beresi anlatmak istedim.





Bereyi Alize Lanagold ip ve 4,5 - 5 numaralı şişlerle ördüm. 4,5 numaralı şişle 96 ilmek atarak başladım. 35 sıra 2 düz, 2 ters ördüm. Sonra 5 numaralı şişe geçtim. 12 ilmek 2 ters, 2 düz; 12 ilmek haraşo; 12 ilmek 2 ters, 2 düz olarak sıra sonuna kadar ördüm. Arka sıralarda da ilmekleri aynı şekilde ördüm. Haraşo kısımlar 4 diş olduğunda, örneği kaydırdım. Yani lastiğin üzerine haraşo, haraşonun üzerine lastik gelecek şekilde ördüm. Bu işlemi beş kere tekrarladım. Altıncı tekrarda, haraşo kısımların iki kenarından birer ilmek eksiltmeye başladım. Her ön yüzde bu işlemi yaptım. Şişte 10 ilmek kalana kadar eksiltmeye devam ettim. Toplamda örneği 6,5 kez tekrarladım. Siz bitişini ona göre ayarlarsınız. En sonunda berenin tepesini büzerek, gizli dikişle arkasını diktim.

Aynı örnekten atkı ya da boyunluk da örebilirsiniz. Böylece hayatınızdaki erkekler de soğuklara hazırlıklı olurlar...

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım model şık renk kahvenin en hoş tonu. sağlıkla giyilsin. mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice Hanım. Bu bereyi geçen yıl örmüştüm. Elimdeki işim uzun sürünce bunu paylaşayım dedim :) Size de mutlu pazarlar. Sevgiler...

      Sil
  2. açıklamalar ile çok faydalı oluyorsun betülcüğüm emeğine sağlık sahibi iyi günlerde kullansın ..elindeki örgünde çabuk bitsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayselcim. Senin tavsiyene uyuyorum :) Kızımın elbisesini bayağı bir söküp yeniden örmem gerekti. Eh bilek te sakat olunca uzun uzun öremiyorum. Yarım bırakmayı da sevmiyorum. Bakalım belki araya şu boyunluktan sıkıştırırım. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...