6 Ocak 2015 Salı

Yine Dayanamadım...



Şu herkesin örüp de, benim ısrarla elimdeki iş bitmeden başlamayacağım dediğim dikişsiz boyunluk... Sonunda sıra sana geldi :) Dün yine Kızılay'a gidip yüncü yüncü gezdim. En sevdiğim şeylerden birisi bu. Tabii yine dayanamadım ve bu cicileri aldım.

Misinalı şişim yoktu. Dikişsiz boyunluk örebilmek için bu ipleri ve misinalı şiş aldım.


Komşumun akrabalarının bebekleri olacakmış. Benden rica etti. Bu iplerle onlara yelek öreceğim. İpler antibakteriyelmiş.



Bunlar da benim. Bu iplerle kendime bere ve boyunluk örmek istiyorum. Broşları da berelerimin kenarına takacağım. Kokoşluk var ya :)) Parlak olan broşu ben aldım. Kahverengi olanın fiyatını sorduğumda yün alanlara hediye ediyoruz demesinler mi... Beyaz Yün'e teşekkürlerimi sunuyorum. 



Yavaş da olsa hepsini sırayla bitirip, sizlerle paylaşacağım söz. Görüşmek üzere...

2 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...