16 Temmuz 2015 Perşembe

Mimlendim...


Merhabalar! Bazı blogları okurken mimlendim yazdıklarını görüyordum. Blog dünyasında yeni olduğum için tam olarak ne olduğunu bilmiyordum. Dün blog arkadaşlarımdan Gelincik Zamanı beni mimlemiş. Biraz geç kaldığım için üzgünüm....

1-  Bilgisayar/telefondaki ekran görüntüsü ne?
     Tabii ki kızım :)

2-  Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş verirsin?
     Cappucino. Ama artık midem kahve içmeme izin vermiyor.

3-  Google da aradığın en son şey?
      Kumaştan lastikli toka nasıl dikilir?

4-  Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
      Annem.

5-  Tiyatroya en son ne zaman gittin?
      Utanarak söylüyorum yıllar oldu.

6-  Sinemaya en son ne zaman gittin?
     Birkaç ay oldu. 

7-  Hangi diziyi herkes izlemeli?
     Bence bu çok iddialı bir soru. Ama günün sonunda beni eğlendiren,         antidepresan tadında dizileri severim. Bu yazın favorileri arasında Kiralık Aşk, Çilek Kokusu gibi gülümseyerek izlediğim diziler var.

8-  En son ne tür bir müzik dinledin?
     Türk Pop Müziği. Candan Erçetin.

9-  Seni en çok ne çıldırtır?
     Hmmm zor bir soru. Hangisini yazsam ki...Oraya buraya atılan yüz havlusu. Çünkü ben fark edip yerine asmazsam eşim benim havlumu kullanır. 

10- Ne zaman uyanırsın?
       8.00 ...

11- İnternetteki ilk adın neydi?
      Betül.

12- Favori emojin nedir?
       Gülen yüz :)

13- Kedi mi, köpek mi?
      İkisini de severim. Ama çocukken hep kedi besledim. Şu sıralar ise komşumun köpeğini sevmekle meşgulüm.

14- Kuzey mi güney mi?
      Eğer gerçekten yönleri kastediyorsanız güney. Deniiiz, güneş, kum...

15- İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
      Ankara'da yaşıyorum. Ama sanırım kalabalığından  ve kargaşasından hoşlanmazdım.

16- İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
       Gitmeyeli çok oldu. Aklımda en çok adalar kaldı.

17- Kafanda genel olarak ne olur?
      Akşama ne yemek yapsam, kızımla ne yapsam da tatilde eğlense gibi...

18- Komedi mi dram mı?
      Kesinlikle komedi. Hayatın kendisi dram zaten...

19- Çay mı, kahve mi?
       Elbette çay.

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
       Televizyon karşısında örgü örüyordum.

21- Son olarak bir sırrını paylaş?
      Paylaşırsam sır olmaz ki :)) 

İşte ilk mim deneyimim böyle. Hepinize iyi geceler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...