10 Kasım 2015 Salı

Minnetle Anıyoruz...


Atam seni minnet ve özlemle anıyoruz...

7 yorum:

  1. Yeri asla doldurulamaz, umarım gelecek nesillerde bizim duygularımıza sahip olurlar.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok haklısınız. Umarım bu sevgiyi aşılamayı başarırız. Sevgiler...

      Sil
  2. Attığımız her adım onun çizgisinden asla ayrılmaz.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Sevgiler...

      Sil
    2. Atamızın yaptıklarının gençlerimizin yapacaklarının ışığı olmasın diliyorum sevgiler

      Sil
    3. Umarım öyle olur Nevcihan Hanımcım. Sevgiler...

      Sil
    4. Umarım öyle olur Nevcihan Hanımcım. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...