23 Nisan 2017 Pazar

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun



23 nisan – Sanki Her Tarafta Var Bir Düğün 

Sanki her tarafta var bir düğün.

Çünkü, en şerefli en mutlu gün.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.


Bugün, Atatürk’ten bir armağan,
Yoksa, tutsak olurduk sen inan.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.

Merhabalar! Bugün yazıma, bu güzel çocuk şarkısının sözleriyle başlamak istedim. Çocukken her 23 Nisan'da kendimi çok özel hissederdim. Düşünsenize: Atatürk, biz Türk çocuklarına bir bayram armağan etmiş... Türk çocuklarının kendilerine ait bir bayramı var... Üstelik bu, dünyada bir ilk... Büyük bir coşku içinde kutlamalar yapardık. Çocukluğuma dair özlediğim şeylerden biridir 23 Nisan kutlamaları... Yine kutlanıyor tabii, ama şimdi o coşku yok gibi geliyor bana...
Tabii, iş Bayram kutlamayla bitmiyor. Çocuklarımıza gereken değeri verebiliyor muyuz? Onların dilinden anlayabiliyor muyuz? Sevgimizi onlara yeterince gösterebiliyor muyuz? Onları koruyabiliyor muyuz? Onlara güvenli bir gelecek sağlayabiliyor muyuz? Hani, kafamda deli sorular derler ya... Başka şeyler yazmayı düşünürken, kalemimden bunlar döküldü...
Geçim derdiyle, savaşlarla, dünyadaki kötülüklerle biz uğraşalım çocuklar... Bunlar size bulaşmasın... Siz hep gülün, oynayın, güvende olun... Doya doya yaşayın çocukluğunuzu... Keşke elimde bir sihirli değnek olsa ve dünyayı sizler için daha yaşanılır bir yer kılabilsem...
Bayramınız kutlu olsun sevgili çocuklar...


6 yorum:

  1. Dünya durdukça kutlanıyor olması dileğimle...

    YanıtlaSil
  2. Silemeyecekler, bunun için varız.
    Kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Yazına içten katılıyorum tüm çocuklarımızın gelecekleri aydınlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar bizim geleceğimiz, hep mutlu olsunlar. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...