15 Mayıs 2017 Pazartesi

Kızımın Cicileri Bloğu'nda Çekiliş Var


Merhabalar! Günler sonra nihayet bilgisayarımın başına oturabildim. Yorumlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Gecikmeli olarak cevap yazabildiğim için gerçekten özür dilerim. Mutfakta tadilat yaptığımızı yazmıştım. Sonunda tadilat bitti ve yerleştim sayılır. Nasıl bir mikrop almışız bilmiyorum ama, hala öksürüyoruz. İki gün öce bileklerim için fizik tedaviye başladım. Aynı anda iki bilek için uygulama yapılamıyormuş. Önce birini halledebilirsek, daha sonra da diğeri için gideceğim. Umarım faydasını görürüm. Gerçekten moralim çok bozuk...

Benden haberler kısaca böyle... Gelelim yazımın başlığına... Kızımın Cicileri Bloğu'nun Sahibesi Emine Hanım çok zarif takılar yapıyor.  Fotoğraftaki güzel takı setini de, çekilişle takipçilerinden birisine hediye etmek istiyor. 


Eğer siz de yukarıdaki takı setine sahip olmak istiyorsanız Kızımın Cicileri Bloğu'nu ziyaret edip; detayları öğreneblirsiniz. Şimdiden hepinize bol şans diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...