29 Kasım 2017 Çarşamba

Bloğum 3 Yaşında


Merhabalar! Umarım gününüz güzel geçiyordur. Ben, zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Yeni düzeni üç aşağı, beş yukarı oturttum sayılır. Ama iki gündür yürüyüşe çıkamıyorum. Çünkü ayağımın altı su topladı ve üzerine basamıyorum. Evet, ameliyattan önce de yürüyordum. Ama, bu kadar uzun mesafe yürüyemiyordum. Her gün de yürümüyordum. Haftada 3 - 4 gün ancak yürüyebiliyordum. Tabii gövde ağır, ayaklar zorlandı haliyle... Ama olsun, dün ameliyat olalı 2 ay bitti ve ben 19 kilomdan kurtuldum :)) Bu arada, bilgisayarımı hala tamire gönderemedim. O yüzden fazla kullanmamaya çalışıyorum. Bakarsınız kapak tamamen kopar da, başıma daha büyük işler açılır. 


Böyle, arada sırada yazınca çenem düşüyor sanırım :) Esas konuya geleyim artık. Bugün bloğumu açalı tam üç yıl olmuş... Bu süre içinde çok güzel arkadaşlıklar kurdum, çok değerli insanlar tanıdım. 2017'de bloğumu çok ihmal etsem de, içim yazma isteğiyle; bilgisayarım, yazarım diye fotoğrafladığım şeylerin fotoğraflarıyla dolu... Ama size bir sır vereyim, bunlar genellikle yiyecek fotoğrafı... Artık uzunca bir süre bizim eve o tür yiyecekler girmeyecek. Tıpkı bu pasta gibi... Yani, o da eskilerden bir fotoğraf. Normal kiloma dönüp, vücudum normal bir şekilde çalışmaya başladıktan sonra, tabii ki arada sırada ben de bu tür şeylerden tadacağım. 

2017 benim için her anlamda çok zor bir yıldı. O yüzden hem kendi bloğumdan, hem de sizlerin bloglarından uzak durdum. Buna bir çeşit inziva diyebiliriz. Aslında instagram da bu durumda kısmen etkili tabii... Orada düzenli paylaşımlar yapınca burada tekrara düşmüşüm gibi hissediyorum bazen... İnstagram hesabımı takip etmek isterseniz, beni orada @betulkaralgucyetmez adıyla bulabilirsiniz. Şu bilgisayarı yaptırayım, buraya daha çok zaman ayıracağım söz...

Hepinize tek tek teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, iyi ki arkadaşımsınız... Bloğu olmadan da beni takip edip, yazılarımı büyük bir sabırla okuyan ziyaretçilerime de binlerce defa teşekkür ediyorum. Burada kocaman bir ailem var biliyorum ve bu beni çok mutlu ediyor. Hepinize hayırlı kandiller, görüşmek üzere...

12 yorum:

  1. Yazı dolu nice yıllara :) 19 kilo için de kocaman tebrikler:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı kandiller arkadaşım ...blogun nice nice uzun seneler var olsun sende sağlıklı olup güncellemelerini yapasın sevgilerimle kendine iyi bak Betül'cüğüm.

    YanıtlaSil
  3. Daha nice yazılara olsun o zaman.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ezgi Hanım, sevgiler...

      Sil
    2. Nice yazılarda buluşmak ümidiyle, blog yayınlarınız uzun soluklu olsun:)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Mukaddes Hanımcım. Görüşmek üzere, sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel bir başlangıç yapmışsınız hayatınızın kalan bölümü için.
    Kilolar gitsin, gelmesin. Cesaretiniz için tebrik ediyorum.
    Harikasınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin Hanımcım. Gerçekten de hayatım da, vücudum da yeniden şekilleniyor. Kilolar beni sandığımdan da kötü etkiliyormuş meğer. Sevgiler...

      Sil
  5. Nice üç senelerin olsun canım. Giden kilolar da harika azimli arkadaşım benim.. Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tülaycım. Uğraşıyorum işte... Bakalım sonuç masıl olacak :) Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...