9 Ocak 2018 Salı

Baktüs Şal Ördüm



Merhabalar! Sonunda örgülerime kavuştum. Yavaş yavaş örüyorum, ama örüyorum. Benden mutlusu yok artık...

Kasım ayında, sevgili ayselceörgüler baktüs şal örme etkinliği başlatmıştı. Ben ancak aralık ayında katılabildim ve dün bitirebildim. Fotoğraf çekimi de bugüne kaldı... Yani 2018'de biten ilk işim, bu şal oldu.



Ben Nako Vals ile ördüm. Evdeki iplerimin arasından seçmiştim. Boyunda duruşu çok rahat oldu. Ama kalın bir iple ördüğünüzde daha çabuk bitirme ihtimaliniz var tabii..



Ben şalı bitirebilmek için 344 ilmeğe erişmek zorunda kaldım. Çok keyifle ördüm tabii. Ama malum, bilekler sorunlu... Bu kadar çok ilmek olunca yavaş yavaş örmem gerekti. Dolayısıyla da, aralıkta başlayıp, ocakta bitirdim :))



Şalımı o kadar çok sevdim ki; Fotoğraf çekmeye doyamadım. Bir de size kalp göndereyim dedim :)



Eğer siz de bu şaldan örmek isterseniz Ayselciğim burada, oyasını da burada çok güzel tarif etmiş. Ben de onun tarifiyle çok rahat bir şekilde ördüm. Bunca yıldır hiç baktüs şal örmemiştim. Kısmet bugüneymiş. Ayselciğim, tarif için de, etkinlik için de çok teşekkür ederim. Sayende ilk baktüs şalımı örmüş oldum. Bakarsın arkası gelir...

8 yorum:

  1. Ne güzel olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık arkadaşım çok güzel olmuş,ellerinize şifa olsun da bol bol örün...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzel dilekleriniz de umarım gerçekleşir. Örgü örmeyi benim kadar seven birisi için örgü örememek gerçekten çok kötü. Sevgiler...

      Sil
  3. Kış günlerinin güzel bir aksesuarı, iyi günlerde kullanın.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ankara'nın soğukları henüz tam anlamıyla başlamadı. Ama ben kar ve soğuğu karşılamaya hazırım :)) Sevgiler...

      Sil
  4. Balım etkinliğime katılıp ses verdiğin için çokk teşekkür ediyorum....öyle güzel öylesine kibar bir baktüs oldu ki ören ellerin dert tasa görmesin yaşamın sağlık içinde geçsin öpüyorum çokk.
    Görüntüleri alıp sayfama kayıt ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, sayende ben de bir baktüs şal örmüş oldum. Şimdi pilatesten çıkarken sıcacık sarınıyorum:)) Senin de ellerin, kolların dert görmesin. Öpüyorum canım, sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...