18 Mart 2016 Cuma

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü Kutlu Olsun



Merhabalar! Ülkemizde yaşanan sorunlardan dolayı, bu hafta yayın yapmamaya karar vermiştim. Ancak, böyle bir günü atlamak istemedim. O günün koşullarında düşmanı dize getiren şehitlerimize minnettarız. Bugün ise içim öyle dolu ki... Söylemek istediklerimin ancak küçük bir kısmını yazabileceğim. Ülkemin her tarafı yangın yerine çevrilmeye çalışılıyor. Ama biz Türkler ne zaman boyun eğdik ki, şimdi eğelim.  Boş hayallerin peşinden koşmayın...


Aslında içimde tuttuğum şeyleri aşağıdaki video çok güzel anlatıyor. Bu video geçen yıl, Çanakkale Zaferi'nin 100. yıl dönümünde Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından hazırlanmış. Youtube'de görüp de, izleyince çok duygulandım. Umarım buradan paylaşmam sorun teşkil etmez. 


Şimdi sizi videoyla baş başa bırakıyorum. Geçmişten günümüze, tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun...  












4 yorum:

  1. Ruhları şad olsun. inş onlara layık olabildiğimiz günlere ulaşırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hatice Hanımcım. Daha iyi günler yaşamak hepimizin dileği. Geciken yanıtım için özür dilerim. Sevgiler...

      Sil
  2. Hepsinin ruhu şad olsun çok güzel bir paylaşım olmuş bence sorun yapanlarda bir sorun vardır sevgivemutluluk ile kalın Betülcüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nevcihan Hanımcım. Hepimizin huzurlu ve mutlu günlere ihtiyacı var. Umarım en kısa zamanda normal hayatımıza kavuşabiliriz. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...