24 Mart 2016 Perşembe

Cumartesi Günü Eskişehir'deydik



Merhabalar! Hayat akıp geçiyor. Ölümler oluyor, doğumlar oluyor, düğünler oluyor. Ülkemizde olup bitenler hepimizi derinden etkiliyor. Bu nedenle kaç zamandır buralara uğramıyordum. Ama insan yazınca, kendisini daha iyi hissediyor. 

Daha önce yengem ve arkadaşı Ayşe Hanım'ın Eskişehir'de taş bebek sergisi açtığını yazmıştım. Biz de geçtiğimiz cumartesi Eskişehir'e, sergiyi görmeye gittik. Daha önce Eskişehir'e gitmemiştim. Ne yazık ki, zamanımız kısıtlı olduğu için gezme fırsatı bulamadım.Zaten hava çok kötüydü. Üzerine de, İstanbul'daki patlama moralimizi bayağı bozdu. Kuzenim orada oturduğu için, yengemin bir ayağı Eskişehir'de. Bizi daha sonra gezdirme sözü verdi. 

Sergi gayet güzel geçmiş. Biz de hayran kaldık. Sayelerinde çok güzel bir gün geçirdik. Sergiden çıkınca da kuzenimle, nişanlısı bizi çok güzel ağırladılar. Hepsine tek tek teşekkür ediyorum. Sizleri sergiden birkaç fotoğrafla baş başa bırakmak istiyorum. Ama tüm fotoğrafları yayınlamayacağım. Özellikle de sergi sırasında Ayşe Hanım'dan izin almayı unuttuğum için, O'nun eserlerini yayınlamıyorum. Arada gözümden kaçanlar olduysa beni affetsin lütfen. Ayrıca başka sergiler de açmayı düşünüyorlar. Sürprizi kaçmasın değil mi?






Çok güzel tablolar da vardı. Hatta aşağıda, papatyanın yanında kırmızı balon olan tablo artık benim :)




En kısa zamanda Ankara'da da bir sergi bekliyoruz sizden. Biz bakmaya doyamadık. Başarılarınızın devamını diliyorum. Yolunuz açık olsun...

4 yorum:

  1. Ne güzel etkinlikler işte yurdumun olması gereken tek gündemi ama acıtmak için ellerinden geleni yapanlar da var.
    İnş. tekrarı olur canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz. Artık iyi hissetmeye, buradan iyi bir şeyler paylaşmaya o kadar ihtiyacımız var ki...Sevgiler...

      Sil
  2. Annemin memleketi Eskişehir. Büyükerşen de şehri resmen yeniden inşa etti. Yaz aylarında belki yeniden gider, keşfetme şansı bulursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel... Ankara'ya iki adımlık yol. Ama gezmek kısmet olmadı hiç. Bilenler şehrin çok değiştiğini söylüyorlar. Biz de bir gün toplanıp, gezmeye gitmek istiyoruz. Umarım fırsat yaratabiliriz. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...