23 Mayıs 2016 Pazartesi

Kocan Kadar Konuş - Diriliş ( İzledim )


Yağmurlu ve serin bir Ankara öğleden sonrasından merhabalar! Bugünlerde Ankara ya çok sıcak, ya da çok ıslak. Bunaltıcı ve kasvetli bir hava var. Benim ruh halim gibi aynı... Ama ben kendime de, size de söz verdim. Havalara sözüm geçmese de; kendime söz geçirip, iyi olacağım. Buralardan fazla uzaklaşmayacağım. Sayarak beslenmeyi ve yürüyüşü de boşladığımı itiraf etmeliyim. Ama işin o kısmını da toparlamaya kararlıyım. Şu anda sevdiğim şeyleri yapmaya çalışarak, enerji depoluyorum.

Söz, sevdiğim şeylere gelmişken; hafta sonu izlediğim filmden söz etmek istiyorum. Evden çok ayrılamadığım için sinemada izleyememiştim. Bu kez arayı fazla açmadan DVD'den izleyeyim dedim. Kocan Kadar Konuş Diriliş, gerçekten çok eğlenceli bir filmdi. Şu anda bile, sahneler gözümün önüne gelince gülümsemeden edemiyorum. 


Film hakkında ne desem az kalacak. Konu harika, oyuncular harika, yönetmen harika... Ben daha önce her iki kitabı da okumuştum. Okumayıp da merak edenler için burada ve burada... İlk filmi de izlemiştim. O da burada... Anlayacağınız ben tam bir Kocan Kadar Konuş fanatiği oldum, çıktım. Ama ne yapalım, Milletçe gülmeye hasret kaldığımız şu günlerde biraz olsun sorunlardan uzaklaşmak, akıl sağlığımız için gerekli. Bu, bol kahkaha vadeden filmi hâlâ izlemediyseniz, mutlaka izleyin derim. Bana önerebileceğiniz bu tür filmler varsa, önerilerinizi bekliyorum. Yerli, yabancı hiç fark etmez. Hayattan keyif alacağınız, güzel bir hafta diliyorum...

10 yorum:

  1. Kiralık sevgili isimli eğlenceli bir film var. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi etmissin gulmek ferahlatir gerçekten komikliklere hasret kaldık eskiden tv lerdeki dizilerinde bir espirisi vardı şimdi espirili diye başlayan dizilerin içine bir dram katar oldular tv izlemez olduk ancak sinema veya dvd lerde komiklikler izleyebiliyoruz ama sahip olduğumuz sevdiklerimiz ile hayat yinede vazgeçilmez oluyor canım bu nedenle kendine çok iyi bakmani sevdiklerin ile mutlu bir yasam diliyorum





    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru Nevcihan Hanımcım. Ne zaman izleyebileceğim bir fir dizi bulsam, yayından kalkıyor. Yalan dolan, entrika, aşiret, ağıt olmazsa diziler tutmuyor. Siz de kendinize iyi bakın, sevgiler...

      Sil
  3. Bu film sırada bekliyordu en kısa zamanda izleyeceğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Keyifli seyirler diliyorum. Sevgiler...

      Sil
  4. Benim de izleyeceklerim arasındaydı iyi yapmışsın canım arada kafayı dağıtmak gerekiyor ne kadar becerebilirsek o kadar iyi işte. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi geliyor Hatice Hanımcım. Fırsat bulursanız, öneririm. Sevgiler...

      Sil
  5. Hala izlemedim. Ama artık izleyeceklerimden. Çok selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk filmi çok geç izleyebilmiştim. Aslında sinemada izlemeyi çok isterdim. Ama ne yapalım, evde de keyifli oluyor. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...