23 Şubat 2018 Cuma

Bay Mucize - Debbie Macomber


Merhabalar! Yine arayı çok açtım değil mi? Buraları gerçekten çok özlüyorum, ama eşimin emekliliği bana pek yaramadı. Evde olması tabii ki çok güzel. Ancak kendime fazla zaman ayıramıyorum maalesef. Bir de eşim, bilgisayar, telefon gibi şeylerden pek hoşlanmayınca bloğa zaman ayırmam daha zor oluyor. Üstelik bir de bilgisayarım tamire gitti geldi. Neyse, şimdi buradayım işte... Umarım daha sık uğrayabilirim. 

Bay Mucize, tam bir yılbaşı kitabı... Zaten ben de aralıkta başlayıp, ocakta bitirdim. Bu aralar hayatımdaki her şey çok yavaş ilerliyor. Ama günler çok hızlı geçiyor. Hiçbir şeye tam anlamıyla vakit ayıramıyorum.

Debbie Macomber kitaplarını seviyorsanız, bu kitabı da seveceğinizi düşünüyorum. Bence kitabın en büyük sorunu, basım hataları... Gerçekten, dikkat çekecek derecede basım hatası var. Aynı soruna, yine Epsilon Yayınevi'nden çıkan Yıldızlı Gecede de rastlamıştım. O kitap hakkındaki düşüncelerimi de buradan okuyabilirsiniz. Yayınevinden bu konuda biraz daha özenli olmasını rica ediyoruz.



Harry Mills, dünyada ilk kez görev yapacak bir melektir. Bu görevde, klasik edebiyat dersi veren bir öğretmen rolünü üstlenir. Gözetmeni Celeste de kendisine yardım edecektir. Harry'nin dünyadaki şeylere adapte olmaya çalışması zaman zaman eğlenceli ve şaşırtıcı olabiliyor. Harry'nin asıl görevi, sınıfındaki Addie adındaki kıza yol göstermektir. Tabii bu yolculukta Addie ile birlikte Erich, Danny, Elaina ve Andrew'un da hayatlarına dokunur. Bu arada kendisi de umulmadık şeyler yaşar. 

Yukarıda da yazdığım gibi kitap, yılbaşı zamanında geçiyor. Bu yıl kar, kış görmemişken böyle bir kitap okumak gerçekten iyi geldi. 

ARKA KAPAK

Debbie Macomber'dan masal tadında bir roman daha...

Kılavuz melek Harry, yirmi dört yaşındaki Addie'ye yardımcı
olma göreviyle dünyaya gönderildiğinde, buranın ne kadar
karışık bir yer olduğundan ve duygularla mücadele etmenin
zorluğundan habersizdi...

Addie ise yaşadığı hayal kırıklıklarının ardından ailesinin evine
dönmek zorunda kaldığında, çocukluk aşkı Erich ile yeniden
karşılaşacağını bilmiyordu. Geçmişinde onun kalbinde yaralar açan 
Erich'in değişimi karşısında kayıtsızlığını koruyabilecek miydi?

****************************************************************************************

Hafif, eğlenceli, kolay okunur bir kitap arıyorsanız; Bay Mucize, tam aradığınız kitap olabilir...
Biraz daha çok kitap okumayı ve buraya daha sık uğrayabilmeyi umarak, hepinize keyifli okumalar diliyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...