7 Mart 2018 Çarşamba

Sonunda Ben de Dikişsiz Boyunluk Ördüm


Merhabalar! Şubatı bitirdik de, martı bile yarıladık neredeyse... Benim blog çalışmalarım yine ağır aksak devam ediyor. Hala tam bir düzen oturtamadım maalesef...

Bileklerim de idare eder durumda. Hiç olmazsa, yavaş da olsa örgü örebiliyorum. Görüşmediğimiz bu süreçte bir boyunluk, iki de bere örmeyi becerdim :)) Yıllardır dikişsiz boyunluk örmeye niyetlenip, niyetlenip erteliyordum. Haklıymışım da, dikişsiz boyunluk beni gerçekten zorladı. Bitirmem tam 1 ayımı aldı. Şimdi hemen, ne var ki bunda diyeceksiniz. Haklısınız da, eskiden olsa çabucak örerdim. Fakat, bu örnekte sürekli iki ilmeği bir arada aldığımız için bileklerim bayağı zorlandı. Az az örmem gerekti. Ama olsun, bitirdim ya; zafer benim...


Siyah siyah, içinizi karartacağım üzgünüm. Ama kızım bu sefer siyah istedi. Alize Lanagold ve Alize Şal Simlinin siyahını karıştırarak ördüm. 


Boyunluk için 95 ilmek attım. Biliyorsunuz bu boyunlukta ilmekleri çevirip, bir o kadar daha ilmek çıkartıyorsunuz. Zaten internette dikişsiz boyunluk yazdınız mı, çeşit çeşit tarif çıkıyor karşınıza... Ama bizi bu boyunlukla tanıştıran da Sibel Kavaklıoğludur. Ben O'nun tarifiyle ördüm.


Bere de, geçenlerde kendime ördüğüm krem rengi berenin aynısı. sadece alındaki lastiği biraz daha kalın ördüm. Tarifini isterseniz burada...

Bu kış yine fazla iş çıkartamadım. Hiç örememekten iyidir diye düşünüyorum. Bakalım mart bitene kadar bir bere daha örebilecek miyim? Şimdi gidip biraz kitap okumayı düşünüyorum. Hepinize kolay gelsin...


12 yorum:

  1. çok güzel ve kullanışlı bir model.. iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emine Hanımcım, sevgiler...

      Sil
  2. Ah o bilek sorunu benide örgü yapmak tan alıkoydu sevgili Betül. Yavaş yavaş yapmak akılıca bizim gibi sorun yaşıyanlar için, çok da güzel olmuş boyunlukla bere ellerine sağlıkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Türkan Hanımcım. Aklımda ne projeler var, ama böyle yavaş örünce hiçbiri yetişmiyor tabii. Ne yapalım sağlık olsun da, yavaş yavaş örelim :) Size de geçmiş olsun, sevgiler...

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, ikisini de çok beğendim.Siyahı örmek zor ama,gözleri çok zorluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nazan Hanımcım. Haklısınız, siyah insanı çok zorluyor. Bu arada, siz bloğunuzu kapattınız mı? Artık ulaşılmıyor. Keyifle takip ediyordum, sevgiler...

      Sil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar. Kızınız da güle güle kullansın.:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de Sibel hanımın tarifiyle örmüştüm ellerine sağlık canım siyahın yeri fark edilmese de çekimler de her zaman ayrı:)

    YanıtlaSil
  6. Masallah size hem siyah hem dikissiz kutluyorum.
    Ben sizin blogunuzu dun gordum singer makina yorumlari okurken.blogunuzda hosuma gitti izlemeye aliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Ayşegül Hanım, bloğumu beğenmenize çok sevindim. Ben de sizi takibe alıyorum, sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...