16 Mart 2018 Cuma

Kuğulu Parktan Geçerken


Merhabalar! Umarım hepiniz iyisinizdir. Ankara'da bazen bahar havası, bazen de ılık kış havası yaşıyoruz. Bu günlerde sık sık yağmur yağıyor ki; bu durum kurak geçen kıştan sonra ilaç gibi geliyor. Ben de, bu yazımda paylaşacağım fotoğrafları böyle yağmurlu bir günde çektim.

Beni takip edenler, eylül sonunda tüp mide ameliyatı olduğumu bilir. O andan itibaren benim için zor, ama keyifli bir süreç başladı. Şu anda altıncı ayımın içindeyim. Bu 5,5 ayda hayatımda pek çok şey değişti. Şimdilik 36 kilo verdim ve vermeye devam ediyorum. Burada uzun uzun yaşadıklarımı anlatmayacağım tabii... Eh, sözü niye buraya getirdin o zaman dediğinizi duyar gibiyim :) (Ama soran olursa seve seve deneyimlerimi paylaşırım.) Bunları anlatmamın nedeni, benim huyumun, suyumun iyi anlamda değişmesi... Ben 131 kiloyken evden çıkmak istemiyordum. İnsanlarla yüz yüze görüşmemek için türlü bahaneler buluyordum. Artık evde oturmak istemiyorum. Tabii, bu kışı yürüyüş yapmak dışında yine evde geçirdim. Ama bu, grip salgınından korunmak içindi. Hemen hemen her gün açık havada yürüyorum. İki aydır haftanın üç günü pilatese gidiyorum. Evet, pilatese zorunluluktan başladım. Fakat şu anda büyük keyif alıyorum. 

Veeee sıkı durun... Son olarak da, örgü kursuna yazıldım. Bunu tamamen sosyalleşmek için yaptım. Yanımda benimle aynı şeylerden hoşlanan, birlikte oturup, örgü örebileceğim insanlar olsun istedim. Çünkü benim çevremde kimse örgü örmüyor. Örgü örmeyi seven insanlar birlikte örmenin, model ve fikir alışverişi yapmanın ne kadar keyifli olduğunu bilirler... Ben örebildiğim kadarıyla insanlara yardımcı olmaya çalışırım. Ama artık insanlarla kanlı canlı da görüşmek istedim.

İşte bu yüzden modern ve güzel örgüleriyle dikkatimi çeken Serap Koçak ile iletişime geçtim. Tunalı Hilmi Caddesi'deki Aynalı Çarşıda, Ankara Lanoso Clupta ders verdiğini öğrendim. Bu çarşamba ilk dersime katıldım. Gerçekten çok eğlenceli ve keyifli zaman geçirdim. İnsan ne kadar bilirse bilsin, yine de öğrenecek çok şeyi oluyor. Öncelikle basit, ama şık bir hırka örüyorum. Bitince sizinle de paylaşırım.

İşte Kuğulu Parktaki bu fotoğrafları da o gün çektim. Lafı yine çok uzattığımı biliyorum. Önceleri dertten yazıyordum; şimdi heyecandan yazıyorum :) Susuyorum ve sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum...
















Önce çiseleyen yağmurun altında Kuğulu Parkta geçirdiğim zaman, ardından da hoş sohbet ve örgü dolu keyifli saatler... Önümüzdeki çarşambayı iple çekiyorum. Bakalım ortaya neler çıkacak? Gerçi bitmiş işlerim var. Fotoğraflarını çekebilirsem, önce onları paylaşırım sizlerle. En kısa zamanda görüşmek üzere...


16 yorum:

  1. Geçmış olsun. Tebrikler örgü kursunuz hayırli olsun. Ankarada yaşiyrmüşsunuz. Ben de Ankara"da yaşıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne güzel, aynı şehirde yaşıyormuşuz:) Sevgiler...

      Sil
  2. Ameliyat dönemi sizin için zor bir dönem oldu ancak iyi sonuçlar almanız sevindirici. Örgü kursuna gitmeniz iyi olmuş, akıl akıldan üstündür yeni fikirler, dostlar edinirsiniz. İmkanım olsa bende gitmeyi çok isterdim.
    Kuğulu parkı oğlumun tedavisi için gittiğimizde görmüştüm, güzel bir yer, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Türkan Hanımcım. Değişik bir ortama girmek güzel oldu gerçekten. Umarım Ankara'ya bir dahaki gelişiniz güzel bir nedenle olur ve keyfini çıkartırsınız. Sevgiler...

      Sil
  3. Örgü kursu güzelmiş keşke burada da olsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için evden çıkmaya güzel bir bahane oldu doğrusu. Örgü seven, ören insanların arasında olmak iyi geldi. Sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel yapmışsınız örgü kursuna katılmakla. Değişik çevre insana daima yeni hazlar verir. Kolay gelsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Türkan Hanımcım. Dikiş mi, örgü mü diye tereddütte kaldım. Ama sonunda örgüde karar kıldım. Dikiş dikmek için biraz daha sabırlı olmak gerekiyor sanırım. Onu daha sonraki zamanlara bırakmayı düşündüm. Şimdilik bildiğim yoldan ilerleyeyim dedim :)) Sevgiler...

      Sil
  5. Çok güzel görüntüler bunlar ,ne güzel bir gün geçirmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım sizin günleriniz de güzel geçiyordur. Geciken cevabım için özür dilerim, sevgiler...

      Sil
  6. Sosyal ortamlara girmek insana iyi geliyor. El işleri de tam bir terapi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım gibi, ben insan içine çıkmayalı çok olmuştu. Sevdiğim bir şeyi bahane ederek evden çıkmak gerçekten iyi geldi. Geciken yanıtım için çok özür dilerim, sevgiler...

      Sil
  7. Ben sizi uzun zamandır göremiyordum. Tekrar hoş geldiniz. Geçmiş olsun bu arada. Örgü çok iyi bir terapist. Ben de ilk fırsatta tığ örgüsüne başlamak istiyorum diğer ilgilerimden sıra gelirse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef eskisi kadar sık gelemiyorum buralara. İlginiz için çok teşekkür ederim. Çocukluğumdan beri zevkle örerim, ancak 2012'den beri bileklerimdeki sorundan dolayı çok az örebiliyorum. Tığ işi de çok keyiflidir, mutlaka deneyin derim. Şimdi cüsse küçülmeye başlayınca ben kendime de bere dışında bir şeyler örmeye başladım. Bir ara dikiş dikmeye çalıştım, ama bana örgü kadar zevk vermedi. Belki önümüzdeki yıl da dikiş kursuna giderim :) Gönül çok şey yapmak istiyor ya, kısmet bakalım... Daha sık görüşmek üzere, sevgiler...

      Sil
  8. Geçmiş olsun sağlığınız için zoru başarmışsınız ayrıca örgü kursuna başlamakla çok güzel karar vermişsiniz iyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sibel Hanım. Gerçekten de sağlığım için, iyi ki dediğim bir karar oldu. Kurs da çok eğlenceli geçiyor. Hep özenip, gereksiz olur dediğim bir etkinlikti. Ama evden çıkmak için güzel bir bahane oldu :) Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...