29 Ocak 2016 Cuma

Mucizeler Yağarken - Kristin Hannah


Merhabalar! Bu aralar kızımla günlerimiz dolu dolu geçiyor. Benim de yazacak güzel şeylerim birikiyor. Ancak zamansızlıktan yazamıyorum. Şu anda kucağımda bilgisayar, yanımda örgüm ve çayım, bir gözüm televizyonda... Yazın başlayan, severek izlediğim Kiralık Aşk dizisini izlerken yazımı yazmaya çalışıyorum. Burası gerçekten alışkanlık yapıyormuş. Yazacağım şeyler varken yazmayınca kendimi kötü hissediyorum.

Mucizeler Yağarken, okuduğum ilk Kristin Hannah kitabı. Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan biri. Geceleri okuduğum için, yavaş ilerledim. Ama biraz daha, biraz daha okuyayım diyerek uykusuz kaldığım çok oldu.

Kitap hakkında fazla detay vermek istemiyorum. Joy'un eşi, kendisini kız kardeşiyle aldatmıştır. Joy bu durumun üstesinden gelmekte zorlanmaktadır. Üstelik Noel zamanıdır. Joy olanca gücüyle oradan uzaklaşmak ister ve ilk uçağa atlar. Bindiği uçak birkaç yolcusu olan, küçük bir uçaktır. Gidecekleri yere varamadan uçak düşer. Joy geri dönmek istemediği için, kaza yerinden uzaklaşır ve kendisini bir kulübede bulur. Burada eşini yeni kaybetmiş Daniel ve Oğluyla karşılaşır. Acaba üçü için yeni bir hayat başlıyor olabilir mi? Bunu kitabı okuduğunuzda anlayacaksınız. Ama konunun tamamını yazdım sanmayın. Sizi büyük bir sürpriz bekliyor. Okuyun ve görün...

ARKA KAPAK

Bazen bağışlamak, umut etmek ve mucizelere inanmak gerekir... 

Hayatının en büyük ihanetine uğrayan, terk edilen ve çok zor bir yıl geçiren Joy Candellaro, Noel yaklaşırken hep hayalini kurduğu maceraya atılmaya karar verir. Kimseye haber vermeden bir uçak bileti satın alır ve hiç tanımadığı bir şehre doğru yola çıkar. Fakat beklenmedik bir şey olur ve Joy kendini bir anda yağmur ormanlarının yakınlarında, muhteşem bir gölün kıyısında yer alan bir balıkçı kulübesinde bulur. Kulübede yaşayan küçük Bobby, yakın zamanda kaybettiği annesinin acısıyla başa çıkamamaktadır. Yalnızca hayali arkadaşıyla konuşan küçük çocuğun babası Daniel de oğluna yardım edemediği için acı çekmektedir. Joy ikilinin hayatına tesadüfen girerek, onlara yollarını bulmalarında yardımcı olur ve böylece aralarında güçlü bir bağ kurulur. Joy eski hayatını geride bırakıp bu yeni dünyanın bir parçası olmak istediğini fark eder. Fakat bu gerçek olamayacak kadar güzel atmosferde yanlış bir şeyler vardır. Joy hayallerle gerçeğin arasında bocalarken umudun peşinden gitmeyi seçer ve bir mucizeye tanıklık eder.





Ben çok şey yazdım derken, arka kapakta daha çok detay varmış meğer :) Bu soğuk kış günlerinde okurken içinizi ısıtacak, sımsıcak bir roman. Sanırım Kristin Hannah da tüm kitaplarını okumaya çalıştığım yazarların arasına girdi. Ben şimdi biraz da Kiralık Aşk'ın sıcaklığına sığınacağım. Çayım, örgüm ve dizim. İşte bu akşamki üçlemem... Tabi gece herkesi yatırınca Deniz Feneri Koyu'na devam. Oldukça kalın bir kitap. Bakalım ne zaman biter. Ama çok beğendiğimi söylemeliyim. Hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum.... 

4 yorum:

  1. Merhaba,Kristin Hannah'ı ben de çok beğeniyorum.Ateşböceği Yolu,Kış Bahçesi,Gerçek Renkler,Gece Yolu kitaplarını okudum.Tavsiye ederim.Her kitabında ayrı bir konu birbirinden çok ayrı olayları konu ediyor.Alacaklarımın arasında Mucizeler Yağarken.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nur Hanım. Hep alıp okuyayım dediğim bir yazardı. Bu kitapla tanıştığıma sevindim. Önerebileceğim güzel bir kitaptı. Sevgiler...

      Sil
  2. Betül cüm okuduğun romanların konusu hakkında verdiği minik özetler bizlerede kitap hakkında fikir veriyor olması çok güzel hepimizin hayatında umut ve mucize istediğimiz dönemler oluyor inşallah herkezin ve bizleriumutları gerçek olur hayatın sevdiklerinle güzellikler içinde geçsin sevgili arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir kitabı almadan önce şöyle bir internette geziniyorum. O kitap hakkındaki yorumlara bakıyorum. Çünkü bazen güzel gibi görünen bir kitap hiç hoşuma gitmiyor. Bu yüzden küçük bir özet geçiyorum ki, belki okuyanlara yararım olur diye :)) Mucizelere her zaman ihtiyaç duyuyoruz. Umarım herkesin hayatı güzelliklerle dolar sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...