29 Şubat 2016 Pazartesi

Artık Yıl



Merhabalar! Ankara bugün de çok sıcaktı. Ben de biraz dolaşayım dedim. Ama bunu yarın anlatacağım. Bu sabah kızımla konuşurken aklıma geldi. Hani Nasrettin Hoca'ya sormuşlar; biten ayları ne yapıyorlar diye... O da kırpıp kırpıp, yıldız yapıyorlar demiş :)) İşte dört yılda bir de, 365 gün 6 saatin 6 saatlerini birleştirip, bir gün yapıyorlar. Ne güzel değil mi? Bana 29 Şubat, hep fazladan yaşanmış bir gün gibi gelir. Hayatımıza sıkıştırılan fazladan bir gün... Google'nin bugün için hazırladığı teaser da, bana aynı bunu çağrıştırdı. Aşağıdaki fotoğraf değil tabii. Telif melif çıkar başıma neme lazım...  



Aranızda bugün doğan ya da bugün evlenen var mı bilmiyorum. Varsa ilginç bir durum olmalı değil mi? Hatta kızımla bu konuda şakalaştık bile. Onlar şanslılar dört yılda, bir yaş alıyorlar dedim. Çoook güldü:)))

Okuduğum kadarıyla kimse evlenmek için bugüne gün almıyormuş. Sezaryen için de öyle. Ama kısmet bu tabii, ne olacağı belli olmaz değil mi? Aranızda bugün doğanlarınız varsa, nice mutlu yıllar diliyorum. Eh zaten hemen hemen akşamı ettik. Yarın size aldığım cicilerimi göstereceğim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...