18 Ekim 2016 Salı

Yürürken Gözüme Takılanlar - Sonbahar


Merhabalar! Ankara çok soğudu. Güneş var ama, kendine hayrı yok. Üşüyoruuuumm...Gerçi bunda kalori alımımı azaltmamın da etkisi büyük. Çikolata yemeyince üşüyorum ben :)) O zaman ne yapıyoruz; aklımızı bu düşüncelerden uzaklaştırmak için çıkıp yürüyoruz. Yürürken de, sonbaharda doğanın bize sunduğu güzelliklerin tadına varıyoruz. Yazın sıcak diyorum, kışın soğuk diyorum. Ben en güzel ilkbahar ve sonbaharda yürüyorum. İşte ben de bu yüzden kızımı okula bırakınca çıkıp, yürümeye karar verdim. Gördüklerimi sizlerle paylaşmak için sık sık durdum. Ama bugünlük de böyle olsun ne yapalım...

Hani çocukken söylediğimiz bir şarkı vardı: 

Hep sarıdır elbiselerim
Ben bu rengi pek çok severim
Sonbaharı cicim
Pek çok sevdiğim için
Hep sarıdır elbiselerim

Sonbahar gelince bu şarkı dilime dolanır :) Sarıyı sevdiğim doğrudur, ama en sevdiğim mevsim yaz mevsimidir. Her neyse, konuyu daha fazla dağıtmadan çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum...





Önce hava kapalıydı, sonra güneş açtı.








Dondurmacılar kapandı, kafeler boşaldı, parkları dolduran çocuklar okullarına gitti. Bugün, başıboş dolaşan köpekler bile yoktu...















Sıcaklardan bunalıp, gölgede oturduğumuz banklar bile boştu. Boşuna sonbahar hüzün mevsimidir dememişler. Olsun, her mevsim kendine göre güzel. Sağlığımız, huzurumuz yerinde olsun da...

6 yorum:

  1. Bugün Ankara gerçekten de çok soğuktu...tam da fotoğraflarınızdaki gibiydi. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Turta Kokulu Ev, bloğuma hoş geldiniz. Sevgiler...

      Sil
  2. Temiz hava ne iyi gelmiştir. Ohhh miss

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de öyle oldu. Hava iyice soğumadan yürüyebildiğim kadar yürüyeyim diyorum. Hava soğuyunca çabucak hastalandığım için yürüyemiyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel fotoğraflar. Altınparkı anımsattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Altınpark'a çok yakın olduğumuz için genellikle orada yürüyorum ben. Havalar iyice soğuyunca tek başıma cesaret edemiyorum gerçi. O zaman tamamen boş oluyor. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...