3 Aralık 2014 Çarşamba

Beni Sensiz Bırakma - Rüya Tokgöz



Beni Sensiz Bırakma, arkadaşım Rüya Tokgöz'ün yayımlanan ilk romanı. Eğer romantik kitapları seviyorsanız, bu kitaptan da hoşlanacağınızı düşünüyorum. Rüya Tokgöz'ün çeşitli antolojilerde yayınlanmış şiirleri de var. Bloğumu yeni açtığım için, daha önce okuduğum kitaplarla başlamak istedim. Ben amatör bir okuyucu ve acemi bir blogger olarak, burada naçizane düşüncelerimi aktaracağım. Eğer yazar hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız bu siteye bakabilirsiniz.



Roman İstanbul'da geçiyor. Kitabın baş karakterleri için Kızkulesi'nin ayrı bir önemi var. Olaylar, iki eski arkadaşın '' Rana ve Kerem'in'' yıllar sonra karşılaşmasıyla başlıyor. Rana evli, Kerem ise eşinden yeni boşanmıştır. Merak etmeyin! Romanı burada anlatacak değilim :)  İçinde zaman zaman bugün ve geçmiş arasında kurulan bağlantılar var. Genel anlamda hüzünlü bir aşk hikayesi diyebiliriz. Kitapta Yazarın da dediği gibi; acaba ben olsam ne yapardım dediğiniz, karakterlere kızdığınız ya da kısmen hak verdiğiniz bölümler bulacaksınız. Roman, içinde Rüya Tokgöz'ün bazı şiirlerini de barındırıyor.Beni Sensiz Bırakma, akıcı ve kolay anlaşılır bir dille yazılmış.


VE ARKA KAPAK...



AŞK NEYDİ? Bir yıldırım gibi kalbe düşen, 
sağlam bir nokta bırakmadan küle çeviren alev miydi?
Küllerinden yeniden doğan ateş miydi?
Yanmaya gönüllü olunan bir alem miydi?

AŞK neydi? Ne zaman, nasıl,kimden gelir
bilinmeyen bir muamma mıydı?

Neydi AŞK? Acı biberin üzerine serpilmiş, bir avuç şeker miydi?

Sonunda kavuşmak olsa da, olmasa da aşkı yaşayan şanslı insanlar  
için AŞK, en güzel mabet değil miydi?

Elinizden bırakamayacağınız, bu kitapta Rana ve Kerem'in acı, entrika, heyecan, mutluluk ve gözyaşı ama en önemlisi fedakarlıklarla dolu kocaman bir AŞK yolculuğuna tanık olacaksınız.

AŞK'ı yaşamayanların, nefes aldığı sürece hep bir şansı vardır.

AŞK hayattaki en büyük sürpriz değil mi?

Bu kitap, AŞK'ı yürekten hissedenler ve hissetmek isteyenler için...

RÜYA TOKGÖZ



Evet benden bu kadar. Size keyifli okumalar diliyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...