9 Aralık 2014 Salı

Güzel Bir Haftasonu



Hafta sonunu kız kardeşimde geçirdiğimi yazmıştım. Gerçekten çok keyifliydi. Annem, teyzem, kız kardeşim ve bizim kızlar hasret giderdik. Annemin yemekleri de cabası :)) Hatta cumartesi gecesi de yatıya kaldık. İşte kardeşimin evinde gözüme takılanlar...


Benim balkonum güneş almadığı için çiçeklerim geçti. Ben de kız kardeşimin çiçeklerini göstermek istedim.





En sevdiğim bu...





Ve eşinin acı biberleri. Benim eşim de bayılır acıya. İki bacanak bu konuda iyi anlaşıyor :))


                                 
Kız kardeşim kedileri çok sever. Evinin her yeri bu tür biblo ve tablolarla dolu.





En sona da bunu sakladım. Maviş maviş çok hoşuma gitti.



Ben ne zamandır gözüme takılan, en sevdiğim şeyleri paylaştım. Sizin de gününüz güzel geçsin. Görüşmek üzere...



4 yorum:

  1. betülcüğüm bir kedi hayranı olarak bu pisi figürlerine bittim bayıldımm inan gözlerimi alamadım burda araştıracsğım inşllah bulurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ayselciğim. Ben de her gittiğimde gözümü alamıyorum onlardan :-) Umarım bulursun canım. Geldiğin için teşekkürler. Sevgiler...

      Sil
  2. Yine bekleriiiiiizz.. Zevkle... Keyifle... :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...