18 Aralık 2014 Perşembe

Yılbaşı Öncesi Gezmelere Devam



Merhabalar! Bir örgükolik  olarak yüncülerden uzak duramıyorum. Ne zaman canım sıkılsa kendimi yüncüye atıyorum. Evin her yeri yün dolu. Ama yine de kendime engel olamıyorum. 

Yazımın bu bölümü daha çok Ankaralıları ve Ankara'ya gelip gidenleri ilgilendiriyor. Ben yüncülerin bir arada bulunduğu Kızılay'ı tercih ediyorum. Büyük tuhafiyelerin çoğunluğu İzmir Caddesi civarında. Önce Şık Düğme'de dolaştım. Burası tüm hobi severler için tam bir cennet. Ne arasanız bulabiliyorsunuz. Hatta pastacılık malzemeleri bile satılıyor. Oradan Erdoğan Yün Düğme'ye geçtim. Burası da Şık Düğmeyi aratmıyor doğrusu. Sonra Kocabeyoğlu Pasajı'ndaki Beyaz Yüne uğradım. Burada da insanı çok güzel karşılıyorlar. Sıcak bir ortam var. İnsanlar oturup, beğendikleri modelin yapılışını öğrenebiliyorlar. Bir de Bulvar Pasajının altında bir yüncü var. Ama orası çok ama çok kalabalık olduğu için genellikle son tercihim oluyor. Sanırım bu yüzden adını hatırlayamadım. Sadece gezeceğim, hiçbir şey almayacağım dediğim yüncü turumdan aldıklarım aşağıda...




Pembe iplerle kızıma yelek öreceğim. Hardal sarısına ise takmış durumdayım. Şu, yanlardan sarkan saçaklı uzun yeleklerden örmek istiyorum. Bakalım ne zaman sıra bana gelecek :))

Bu arada Moda Düğmenin yanında bir hediyelik eşya dükkanı keşfettim. Hani bir milyoncu diye tabir ettiklerimizden. Gezerken çok eğlendim. 

Kızımın istediği minyatür bir market arabası vardı. Onu orada buldum. Laf aramızda Barbie'nin kürkünü de ben ördüm.




Bu kalıpları bir arkadaşımda görmüş ve çok beğenmiştim. O dükkanda görünce kendime de hemen aldım.





Eminim sizin yaşadığınız şehirlerde de benzer şeyler vardır. Bunlar da yılbaşı hediyesi olarak düşünülebilir dedim ve yazdım. Şahsen biri bana yün hediye etse çok sevinirdim:)))

Eh yılbaşı yılbaşı dedikçe, artık ağacımızı süsleyelim dedik. İşte kızım ve eşimin birlikte süsledikleri yılbaşı ağacımız. Böyle şeyler hoş bir eğlence oluyor ve çocukları mutlu ediyor. Tekrar görüşmek üzere...






6 yorum:

  1. Ben de ufaklığıma kazaklar örmeyi isterdim ama nerede o beceri :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Kendinize haksızlık etmeyin. İlgi alanınıza girmiyor olabilir. Biraz uğraşsanız yaparsınız bence. Sevgiler...

      Sil
  2. Ah Ankara çok özlemişim çok. Önceden enaz senede bir kez gelirdik ailem evi kapatıp başka şehre geçince bir türlü vakit bulup da uğruyamaz olduk her neyse barbi bebekle arabasına bayıldım tabi kürküne de :)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yeniden yolunuz düşer buralara. Arabayı isteyip duruyordu. Görünce alayım dedim. Barbieler için bayağı birşeyler ördürecek gibi görünüyor :) Sevgiler...

      Sil
  3. Ay bu hardal sarısı ipin rengi harikaymış. Örünce bitmiş halini de paylaşır mısınız? Çocuklara pembe, mavi den farklı renkler de kullanılmalı bence. Çok iyi yapmışsınız bu rengi alarak. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Güzellik Hikayesi. Bu aralar gözüm hep bu renk şeyleri görüyor. Sonunda aldım. Örünce tabii ki paylaşırım. Bloğunuzu ziyarete geleceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...