8 Aralık 2014 Pazartesi

Bugün de Akşam Oldu




Merhabalar! Hafta sonu gezmelerdeydim. Kız kardeşimde kalınca evimle hiç ilgilenemedim. Bu gün sabahtan beri koşturmacayla geçti. Çamaşır, ortalık, yemek, kızı okula götür derken akşamı ettim. Şimdi bir fincan çayımla birlikte buradayım.

Eşim akşam için kuru fasulye istedi. Fasulyeleri geceden ıslattım, bu gün de haşladım. Tam düdüklüye atacaktım ki; yazın Avanos'tan aldığım güveçle göz göze geldim. Bizimkiler güveci çok severler. O yüzden sık sık güveç yaparım. Ama hiç başka bir yemek için kullanmadım. Oysa yıllar önce Ürgüp'te yediğim, güveçte kuru fasulyenin tadı halâ damağımdadır. Gerçi onu tandırda pişirmişlerdi ya neyse... Ben tandır bulamayacağıma göre ocakta pişireyim dedim. İşte size fotoğrafları...





Aaaa bu ne böyle cungul cungul diyenleriniz olabilir. Ama eşim kuru fasulyeyi sulu sever. Eh kalbe giden yol mideden geçtiğine göre, evde yemekler genellikle onun istediği gibi pişiyor :) Bu akşamlık bu kadar. Belki benim gibi, evindeki güveci unutanlar vardır diye paylaştım. Yapacaklara kolay gelsin. Hafta sonu maceralarımda buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...