17 Şubat 2015 Salı

Derin Karanlık








Merhabalar! Bloğumu açarken, sizlerle hobilerimi ve sevdiğim her şeyi paylaşmak niyetindeydim. Ama birkaç gündür yaşadığım sıkıntıyı daha fazla bastıramadım. Dün Samanpazarı'nda işim vardı. Oraya gidebilmek için dolmuşa bindim. Boğazım düğüm düğüm oldu. Zavallı Özgecan da dolmuşa binmişti. Gerçi ne farkeder ki, onlar her yerde. Belki içlerinden bazıları şu anda bu yazıyı bile okuyor olabilir. Samanpazarı'ndaki işim bitince Çıkrıkçılar Yokuşu'na gittim. Ankara'yı bilenler bahsettiğim yerleri gayet iyi bilirler. Hava kapalıydı ve ahmak ıslatan dediğimiz yağmur yağıyordu. Sanki hislerimi anlatıyordu. Sanki gökyüzü Özgecan için ağlıyordu. Şu anda orada gördüklerimi, aldıklarımı yazmak isterdim. Ama bir anne olarak Özgecan aklımdan çıkmıyor.

Yazmaya devam edersem bu yazı nerelere gider bilmiyorum. Bu nedenle tek bir şey yazmak istiyorum. Ey siz vicdansızlar! Hiç düşündünüz mü? Sizin yerinizde başka erkekler, o zavallı kızcağızın yerinde de sizin anneniz, eşiniz, kız kardeşiniz ya da kızınız olsaydı...................

10 yorum:

  1. kadın olmak zor bu ülkede:(

    YanıtlaSil
  2. Patronumun oğluda mnevveri öldürmüştü, sonuç cezaevinde kendini astı. Bunlar da belasını bulacak.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Gidenler geri gelmiyor. Ama en azından insanlar vicdanlarını dinlemeye başlasalar. Bu bile büyük bir adım olur...

      Sil
  3. Çok şey söylenir bu konuda ama konuşamıyorum. O kadar üzgünüm ki...

    Bir gücüm olsaydı ve bu gücümle insanlara bir şeyler verme şansım olsaydı sadece yüreklere vicdan koymak isterdim. O zaman dünyanın pek çok sorunu kendiliğinden çözülmüş olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef. Dediğiniz gibi, vicdan biraz vicdan...

      Sil
  4. Merhaba ben yeni örgü orenlerdenim bana şöyle kolay tunus işi yelek bere tarifi yazar misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar... Örgüye gönül vermiş olmanız ne güzel :) Size kolaylıklar diliyorum. Ne yazık ki tunus işi benim pek tercih ettiğim bir tarz değil. Bana çok yumuşak gelmiyor. Hayatımda ördüğüm ilk ve tek tunus işi yan sütundaki bere :) Eğer yeni modeller örersem paylaşırım tabii. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...