10 Şubat 2015 Salı

Kış Geri Geldi



Merhabalar! Biz bir süredir Ankara'da bahar tadında günler geçiriyorduk. Geçenlerde yaşadığımız lodos fırtınasını saymazsak tabii... Ama yine de hava oldukça sıcaktı. Bu sabah kalktığımızda inceden inceden kar yağıyordu. Hava soğuk olmasına rağmen bizim buralarda yerler kar tutmadı. Muhtemelen yüksek kesimlerde bayağı birikmiştir.

İşte size balkonumdan ve camımdan kar manzaraları... Önce böyleydi...



Sonra böyle oldu...


Ve sonra böyle... Allah evsizlere ve sokaklarda yaşayan hayvancıklara yardım etsin. Çünkü hava oldukça soğuk.


Benim bugün dışarıda işim yoktu. O yüzden evimde oturup; örgü, kitap ve çay keyfi yapmayı tercih ettim. Aslında bir an önce beremi bitirip sizinle paylaşmak istiyorum. Ama ancak bileğimin izin verdiği ölçüde örebiliyorum. Bitirir bitirmez sizlerle paylaşacağım. Kitabımı da çok beğendim. Bir sonraki yazımda size kitaptan biraz bahsedeceğim. Yeniden görüşmek üzere...


6 yorum:

  1. Şu anda İzmir de kar atıştırıyor ama hiç tutmuyor ..yollarda kalanlara hastası olup ulaşamayanlara bu çetin kış şartlarında allah kolaylık versin...sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Bilge Hanım. Bizler sıcacık evlerimizde oturuyoruz. Düşününce insanın içi acıyor. Sevgiler...

      Sil
  2. Şapkayı sabırsızlıkla bekliyorum. Kitap ta güzel seçim okumuştum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı ben de çok beğendim Özlem Hanım. Bereye gelince, ilk kez tunus işi denedim. Günde bir sıra, bir sıra örünce bitmiyor tabii :) Sevgiler...

      Sil
  3. Ankara,ya kar çok yakışıyor,ayazını bile özledim.
    Berenin rengi çok güzelmiş kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Ankara'ya alışan çok seviyor. Ama Ankara'nın havası çok değişti. Artık kar yağsın diye bakar olduk. Sıcaklıklar da eskiye göre bayağı yüksek seyrediyor. Berem bitti ama fotoğrafını çekemedim daha teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...