14 Şubat 2015 Cumartesi

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...



Merhabalar! Biz eşimle bu tür günleri kutlamıyoruz. Sonuçta sevgi varsa, tüm yıl olmalı değil mi? Bir güne sıkıştırmanın anlamı yok. Bu günle ilgili yazı da yazmayı düşünmüyordum. Ama dün akşam bulduğum sevimli bir not, yazılmayı hak ediyor diye düşünüyorum :))




Bu notu iki yıl önce kızım ikinci sınıftayken, kitabımın arasında buldum. Benim için sıkıntılı bir gündü. Akşam rahatlamak için kitabımı okumaya başladım. Sonra açtığım sayfanın içinde bu notu buldum :) Yaşadığım duygu yoğunluğunu anlatamam...

O günden sonra bu notu, her okuduğum kitabın arasına ben koydum. Öylesine, herhangi bir sayfanın arasına atıveriyorum. Tabii okurken yeniden buluyorum onu. Ve öpüp daha arkalardaki sayfaların arasına koyuyorum. Böylece her bulduğumda, ilk seferki gibi mutlu oluyorum. 

Sevdiklerimizi mutlu etmek için kocaman kocaman şeyler yapmaya gerek yok. Böyle küçücük şeylerle onlara dünyaları verebiliriz. Sevgililer Gününüz kutlu olsun. Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. :)) İşte sevgilerin en içten olanı. Elbette mutlu olmak için büyük ve abartılı sevgi gösterilerine gerek yok. Size katılıyorum. Begonvilli Ev'den sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Öpüver benim için güzel kalpli kızını. Olur mu?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...