24 Şubat 2015 Salı

Kışa İnat...


Bloğumda hep renkli, güzel şeyler paylaşmak istiyorum. Sabah kalkıp da balkonumdaki bu güzelliği görünce çok sevindim :) Oysa geçen hafta Ankara çok soğuktu. Gece -10 ları buldu. Bir kış tüm sardunyalarım donmuştu, çok üzülmüştüm. Şimdi geceleri üzerlerini örtüyorum ve her gün onlarla konuşuyorum. Sevginin gücü bu olsa gerek...


Bunlar da salonumun güzelleri... Orkidemin çiçeği bir aydır duruyor:))



Salonum mis gibi sümbül kokuyor. 


Ne yazık ki menekşelerim bozulur gibi oldu. Onlar da açsaydı salonum bahçe gibi olacaktı. Gerçi her kış kötüleşip, baharla birlikte toparlanıyorlar. Açtıklarında menekşelerimi de paylaşırım sizlerle...

Sonunda gereksiz kumaşlar üzerinde yaptığım denemelerden sonra, cesaretimi topladım. Geçen ay aldığım nevresimlik kumaşı yastık dikmek için biçtim. Ne yazık ki henüz dikmeye fırsat bulamadım. 


Bir taraftan da kızıma ördüğüm ve elimde sürünüp duran elbiseyi bitirmeye çalışıyorum. Azimliyim kış bitmeden bitireceğim :)) Görüşmek üzere...

14 yorum:

  1. Beyaz Sadunyacım çiçekleri bende çok severim bizim evin balkonundada sardunya vardır bu yıl kış çok soğuk olmasına rağmen balkon kapalı olunca hiç bozulmadı sevgini gücünün bende inanırım selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili Evimin Güncesi benim balkonum da kapalı. Yoksa gidiveriyor zavallıcıklar. Sevgiler...

      Sil
  2. Komşucuğum, sabah sabah içim açıldı. Yaşamınızdan bu güzellikler hiç eksik olmasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzellikler olmazsa nefes alamayız ki değil mi? Keşke hayat hep böyle güzelliklerle dolu olsa. Sevgiler...

      Sil
  3. Merhabalar Betülcüm,
    Maşallah ne güzel açmışlar. Benim de İstanbul'da yaşarken çok çiçeklerim vardı. Kıyıköy'e taşınınca soğuktan hepsi dondu, bir daha da çiçek yetiştirmedim.Yarım işlere gelince, benim de var. Dediğin gibi kış gelmeden bir azimle bitirmek lazım. Didim'den selamlar öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tülaycım. Didim ne güzeldir şimdi :) Senin işler ayrı bir güzel. Ben de öpüyorum sevgiler...

      Sil
  4. Yastıklar bitti hocam, yayınladım bile. Teşekkürü borç biliyorum yol yordam gösterdiğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocalık ne demek! Mahcup ediyorsun beni. Yorumunu görünce cevap yazmadan önce bloğuna uğradım. Gerçekten çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. Sevgiler...

      Sil
  5. Benim de dışardakiler kurudu. Olsun yine ekeriz sorun değil, nasıl olsa komşum çiçekçi:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canımız sağolsun değil mi? Ben de birkaç kez dondurdum yeniden diktim. Ama sizin bahçenize bayılıyorum sevgiler...

      Sil
  6. Benimde dışarıdaki bütün çiçeklerim kurudu hiç yeşermeye de niyetleri yok..sizinkiler ne güzel..çiçeklenmeye bile başlamış..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan çok üzülüyor değil mi Güliz Hanım? Şans herhalde. Gerçi benim de birkaç tanesi kurudu. Sevgiler...

      Sil
  7. Ben balkon kapalı da olsa cesaret edemedim ama sizin çiçekler pek hoş olmuşlar. Her açan çiçek içimi ısıtıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif Hanım. Gerçekten insanın içi sevinçle doluyor. Evim küçük, mecburen balkona koyuyorum. Bir yıl apartman boşluğuna koymuştum. Orada da sanırım güneş görmedikleri için kurudular. Ben iyice duvar dibine yaklaştırıyorum. Yine de birkaç tanesi dondu :( Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...