31 Aralık 2015 Perşembe

Bikini Mevsimi - Sheila Roberts



Merhabalar! Şu anda Ankara'da dondurucu bir soğuk var. Yani Ankara'nın kuru soğuğu... Pek çok ilde kar yağıyor. İzmir'e bile kar uyarısı yapılmış. Ama Ankara'da yok... Zaten son birkaç yıldır biz pek kar görmüyoruz. Bir kez yağarsa şanslıyız :)) Kızım kartopu oynayıp, kardan adam yapmak için sabırsızlanıyor. Bakalım ne zaman yağacak...

Her neyse, lafı yine çok uzattım. Bikini Mevsimi, elimde okunmayı bekleyen eski kitaplardandı. Konusunu okuyunca, diyet motivasyonu olur diye düşündüm. 2015'in son kitabı olarak kendisini seçtim.



Erin, Angela, Megan ve Kizzy farklı yaş ve meslek gruplarından dört yakın arkadaştır. Hepsi de oldukça kilolu olmalarına rağmen yemek kulüpleri vardır. Bu toplantılara katılmayı da çok severler. Ancak Erin geliliğine sığamaz. Megan diğer kadınların, kilosuyla ilgili alaylarına maruz kalır. Kizzy sağlık sorunlarıyla karşılaşır. Angela da eski seksi görüntüsüne kavuşmak istemektedir. Bu nedenle yemek kulüplerini diyet kulübü haline dönüştürmeye karar verirler. Haftada bir kez toplanmaya, birbirlerine her konuda destek olmaya, diyetle birlikte mutlaka spor yapmaya karar verirler. Eşlerini bu duruma alıştırmaları zor olur tabii. Ama bazılarının kendi alışması da zordur. Angela'nın diyet sırasında çikolatalı kurabiye yapması, o sırada arkadaşına yakalanması, kurabiyeleri olmayacak yerlere saklaması ve sonunda bir tane bile yemeden hepsinin çöpe gitmesi... Benim en çok güldüğüm ve tabii aynı duyguları yaşadığım yer oldu. Hala canım çikolatalı kurabiye istiyor :)) Uzun ve zorlu bir yol onları bekliyor. Ama buna değer değil mi? 

ARKA KAPAK :

''Bikini Mevsimi, bir kadının umutları,
beklentileri ve hayatını dolduran her türlü
sevgiyle ilgili gerçekleri anlatıyor.
Ustalıkla kaleme alınmış, bir çırpıda okuyacağınız
 bu hayat dolu, eğlenceli romanı kaçırmayın.''

Erin Meritt düğün planları yapmak için göl kenarındaki memleketi Heart Lake'e döner. Ancak sürekli çocukluk aşkıyla karşılaşıp durunca, ''Acaba yanlış adamla mı evleniyorum?'' diye düşünmeden edemez. Daha da kötüsü, stresten kendini yemeğe verir ve gelinliğine sığamaz.

Böylece Erin, Angela, Megan ve Kizzy ile birlikte Yemek Kulübü'nün yerine Bikini Diyet Kulübü'nü koymaya karar verir. Bu dört kadın, yaza kadar bikinilerine sığacaklarına dair kendi aralarında bir anlaşma yaparlar ve bu anlaşma hayatlarını tamamen değiştirir. Arkadaşlarının yardımıyla Angela evliliğinin parçalanması korkusuyla baş eder. Megan kendine saygı duymak konusunda yaşadığı sorunlarıyla yüzleşir. Kizzy kocasının diyetini sabote etmesine engel olmaya çalışır. Erin de aşk hakkında bazı önemli gerçekler öğrenir.

Şezlongunuza uzanıp kendinize karşı dürüst olmanızı ve kalbinizin sesini dinlemenizi teşvik edecek bu eğlenceli, ilham verici romanın tadını çıkarın.


Ben okurken gerçekten eğlendim. Üstelik kendimden de pek çok şey buldum. Ayrıca arka kapakta yazdığı gibi, insanı motive eden bir yönü de var. Okuduğuma değen, bana hoş vakit geçirten bir kitaptı. Önümüzdeki yıl daha çok kitap okuyabilmeyi dileyerek, sizlere de bol bol okumanızı öneriyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...