13 Aralık 2015 Pazar

Hediyelerim



Merhabalar! Yılın bu zamanını çok seviyorum. Henüz yılbaşı havasına giremedim derken; kız kardeşimin hediyeleri beni sevindirdi. Aslında bunları geçen hafta vermişti. Fakat ben bir türlü fırsat bulup, yazamamıştım. Aslında en büyük hediyeyi dün verdiler. Ama o biraz fazla büyük. Burada paylaşmayayım, bana kalsın :)) 

Gelelim geçen günkü hediyelerime... 

Debbie Macomber'in kitabı. En sevdiğim yazarlardan birisidir. Ben, yılbaşı öncesi bu tür kitapları okumayı çok seviyorum. Elimdeki kitap bitince buna başlayacağım.


Kız kardeşim şu sıralar bu bilekliklerden yapıyor. Çok güzel modeller bulmuş. Aşağıdakileri de kızım ve benim için yaptı. Severek kullanıyoruz. Size de fikir verir diye paylaşıyorum.



Bunu da ben kendim için aldım. Pek çoğunuz görmüştür zaten. Ama bu aletle kesilen şeyler çok hoş görünüyor. Ben en çok patates kızartmasında kullanıyorum. Özellikle, ince ince kestiğinizde cips gibi oluyor. Tabii ben patatesi de, diğer bütün kızartmalar gibi fırında yapıyorum.



Üstelik çok da hesaplı...


Ne kadar sevimliler değil mi? Çocuklar bu görüntüye bayılıyorlar...


Evet küçük bir pazar yazısı yazayım dedim. Şimdi gidip biraz örgü öreyim. Hepinize iyi pazarlar diliyorum...

4 yorum:

  1. Keyifli okumalar canım bileklikler harika olmuş kardeşinin ellerine sağlık.
    ben de fırın da yapıyorum kızartmalarımı ne güzel bir aparatmış o öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice Hanımcım. Fırında yapınca çok hafif oluyor. Aparatı markette görünce aldım. Keyifli oluyor gerçekten sevgiler...

      Sil
  2. Debbie Macomber kitapları ilaç gibidir ama ben sadece iki kitabını okuyup bıraktım. Fazla ilaç sağlığa zararlı ne de olsa:))Bu bir şaka elbette, keyifli okumalar. Kendime hediye almaya ben de bayılırım. Güle güle kullanın. Mutlu, musmutlu yıllar olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili blog komşum ilaç gibi gerçekten. Ama dediğiniz gibi sevenleri yanında, sevmeyenler de çoğunlukta. Hediyeyi hep başkalarından beklememek gerek değil mi ama:)) Yeni yıl size de kocaman mutluluklarla gelsin sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...