31 Aralık 2015 Perşembe

Güle güle 2015




Evet, güle güle 2015... Aslında bu yıl benim için çok da kötü sayılmazdı. Eşimle beni en çok yoran, 85 yaşındaki kayınvalidem oldu. 2014'ün ortalarında kalçasını kırmış ve uzun süre yatalak kalmıştı. Bu süreçte geçirdiğim zor günlerden sonra bu bloğu açmaya karar vermiştim. Sık sık yazamasam da benim için bir sığınak oldu burası. Bu yıl yürütenle de olsa yürüyor. Ama geçirdiği ameliyatlardan sonra yediğini bile unutuyor. Her akşam, beni aç bıraktı diye eşime şikayet ediyor. Yoruldum galiba... Bu sorunlara göğüs germek her geçen gün zor oluyor...Huysuzluğu sınırlarımı zorlamaya başladı. Tabii stres yüzünden benim de sağlığım bozuldu. Ama halime şükrediyorum. Sağlık sorunlarım çözümsüz değil. Kızım, eşim, ailem, sevdiklerim... Şükredecek çok şeyim var :))



Ya ülkemiz öyle mi? Ya dünya?  2015 tüm bu kötülükleri alıp da gitse ne güzel olurdu. Yukarıdaki resimdeki gibi huzurlu bir dünya gelse... Keşke elimde sihirli bir değnek olsa ve şöyle bir sallayıp, her şeyi düzeltebilsem. 2016'dan umutluyum diyemiyorum. Ama umut gerekli değil mi? İnsan umut ettiği sürece yaşarmış. Her şeye rağmen 2016 güzelliklerle gel olur mu? Hepinize mutlu yıllar diliyorum...

10 yorum:

  1. Kayınvalidene çok geçmiş olsun Betülcüm.. Bu günümüze de şükür diyoruz. Yeni yıl sağlık, mutluluk getirsin.. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülaycım. Yeni yıl sana da sağlık, mutluluk ve dilediğin her şeyi getirsin. Geciken cevaplarım için hepinizden tek tek özür diliyorum. Ağır bir grip geçiriyorum ve bugün ancak gözümü açabildim. Sevgiler...

      Sil
    2. Kusur olur mu canım. Sana da geçmiş olsun.. Dikkat et kendine. Sevgiler..

      Sil
    3. Teşekkür ederim Tülaycım <3

      Sil
  2. Size de mutlu yıllar olsun... hastanız için şifa size de güç kuvvet ve sabır diliyorum. yaşlılık gerçekten zor yaşlılıkla hastalık birleşince daha zor tabi... Aşağı yukarı aynı şeyleri hepimiz yaşıyoruz hayatımızın bir döneminde...
    sağlıklı, mutlu ve umutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Gelincik Zamanı. Ne yazık ki öyle oluyor. Bakalım yaşlanınca biz ne olacağız. Allah herkese sağlıklı ve aklı başında yaşlılık versin sevgiler...

      Sil
  3. Hasta olmak mı zor, hasta bakmak mı, derler. Gerçekten de böyle ağır hastalara bakmak çok meşakkatlidir. O da böyle hasta olmak istemezdi ama başa gelince çaresi yok. Ama ona bakacağım derken sizin hasta olmanız da doğru değil. Keşke dönüşümlü ilgilenebileceğiniz birileri olsa.
    Biz yaşlanınca nasıl olacağız acaba, Allah kimseyi başkalarına muhtaç etmesin.
    Dilerim yeni yılda sizin için herşey çok daha güzel olsun, bütün dilekleriniz gerçekleşsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sevgili Nowacraft. Dediğiniz gibi kimse bu duruma düşmek istemez. Ama zaten huysuzluk vardı, yaş ve hastalık da eklenince daha da arttı. Bazen gönül yorgunluğu böyle sitemlere neden olabiliyor. Allah kimseyi elden ayaktan düşürmesin. Geçen yıla kadar zaman zaman diğer oğluyla 3'er ay dönüşümlü bakıyorduk. Ama eltim çalışıyor. Bu durumda yük bize bindi tabii. Bu aydan sonra birer aylık periyotlar halinde bakmaya karar verdi iki kardeş. Böylece kimse zorlanmamış olacak. Ne diyeyim, Allah tüm hastaların ve yakınlarının yardımcısı olsun. Sizin de tüm dileklerinizin gerçekleşmesi ümidiyle sevgiler...

      Sil
  4. Üzülmeyin. Her şeyin geçici olduğu bu yaşamda huzurunuz daim olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülin Hanımcım. Doğru söylüyorsunuz. Hayatımız boyunca yaşadığımız pek çok şey bu dünyadaki sınavımız aslında. Ve hepsinin bir sonu var. Size de mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...