20 Aralık 2015 Pazar

Yılbaşı Yaklaşırken...

Buzz gibi Ankara'dan merhabalar! Bu yıl bir türlü yılbaşı havasına giremedim nedense... Dün eşime de söyledim bunu. Hadi bir alışveriş merkezine gidelim de; yılbaşı ışıltısı görüp, heyecanlanalım dedim. Toparlanıp, Çankaya'daki 365 Alışveriş Merkezi'ne gittik. Ben orayı seviyorum. Çünkü küçük ve sıcak bir yer. Öyle, çok kalabalık da olmuyor. Bir yerde dolaşırken insanlar üzerime üzerime gelince bunalıyorum ben...

Neyse, lafı uzatmayayım. Her dükkanda yeni yıl coşkusu vardı. Vitrinler güzelce süslenmişti. Fotoğraf çekerken biraz çekindim doğrusu. Bu kadın ne yapıyor diyen bakışları uzaklaştırmak için, telefonumla hızlı fotoğraflar çektim. Bazıları biraz flu çıkmış kusura bakmayın.

Avm'nin koridorları bu yıl fazla gösterişli değildi. Ama güzel bir taht yapmışlar. Boş bulup da, fotoğraf çekmek zor oldu doğrusu...




Dükkanlar yeni yıl temasıyla bezenmişti...







Ankara bugünlerde çok soğuk. Özellikle de bugün dondum diyebilirim. Öğlen kızımın veli toplantısına gitmiştim. Saat iki gibi çıktığımda yerlerde buz vardı. Dün hava güneşliydi, ama pek ısıttığını söyleyemeyeceğim. Çarşıdan dönüşte, otobüs Birlik Mahallesi'nden geçerken çok hoş görüntülerle karşılaştım. Soğuk yüzünden kırağı yağmıştı. Yerler ve ağaçların üzeri bembeyazdı. Ağaçlar aynı gelinlik giymiş gibiydi. Yoğun bir sis vardı. Otobüsten çekebildiğim tek net fotoğraf bu ne yazık ki...


Yılbaşı ağacımızı geçen hafta süslemiştik. Ama ağacımıza taktığımız ışıklar bozulmuş. Gitmişken yeni ışık alıp, ağacımızı güzelleştirdik...



Bu da gece manzarası...



Çocuklar ağaç süslemeye bayılıyorlar. Ben yeni yetişirken karşı komşumuz süslerdi. Bahçe içindeki evlerde oturduğumuz için, pencereden görürdük. Çok hoşumuza giderdi. Evlenip de çoluk çocuğa karışınca biz de bu eğlenceye dahil olduk. Bu ışıklar, renkler içimi ısıtıyor. Yaşama sevincimi arttırıyor. Şöyle biraz hoşluk olsun, gördüklerimi size de aktarayım istedim. Hepinize iyi akşamlar diliyorum...

10 yorum:

  1. Belli ki Ankara'da ve diğer iç bölgelerde ve doğuda yaşayanlar bu kış çok üşüyecekler:(Zor durumdaki insanların, sokak hayvanlarının, kuşların Allah yardımcısı olsun.
    Öte yandan alışveriş manzaraları güzel görünüyor. Nice keyifli alışverişleriniz ve gezmeleriniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle görünüyor sevgili Begonvilli ev. Ankara'nın kuru soğuğu meşhurdur zaten. Dediğiniz gibi evsizler, sokak hayvanları çok zor durumda kalıyorlar. Ama insanlar artık daha duyarlılar. Sokaklarda su ve mama kapları daha sık görülür oldu. Eh işte günlük koşuşturmacanın arasına böyle görüntüleri de sıkıştırayım dedim :)) Sevgiler...

      Sil
  2. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço com carinho, Marie!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obrigado! Desejo-lhe um feliz aniversário . Fique com amor ...

      Sil
  3. Ayazı biran içimde hissettim ne iyi geldi Ankara'nın karınıda, ayazıda bir başka güzeldir....:)))
    Ben de çocuklar kadar hevesliyimdir çam süslemeye :)
    Ama ne güzel olmuş eviniz ışıl ışıl. Işıltınız huzurunuz daim olsun hanenizde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Gezgin Kova, neredeyse şehre kurtlar inecek gibi bir his var bende. Dünden beri daha da soğuk ve şehir içinde de sis var. Tabii bu da soğuğu çok hissettiriyor. Işıltı güzel oluyor. Güzel dileklerinizi sizin için de diliyorum sevgiler...

      Sil
  4. Ankara gerçekten çok soğuk. 365 avm ye uzun zamandır gitmiyorum, oysa ki ben de oranın az kalabalık oluşunu çok severim. Ağaç süslemek konusunda aynı şekilde ben de küçükken çok özenirdim ışıklı evlere. Çocuklar da Aralık ayı başlar başlamaz hemen süslemek için sabırsızlanıyorlar. Her ne kadar bir kesim aşırı karşı olsa da ben ağaç süslenmekle müslümanlıktan çıkılacağını hiç zannetmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sizin gibi düşünüyorum. O başka, o başka. Biz ailece yılbaşı gecesine de biraz özeniriz. Daha farklı, daha bol çeşitli bir sofra hazırlarım mesela. Ama bundaki amaç, yeni bir yılın kutlanışıdır. Yeni yılın sağlık, mutluluk, huzurla gelmesi dilekleridir. Yoksa, hepimizin inancı kendimize. Bizimki eğlence amaçlı :)) Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...