29 Aralık 2015 Salı

Yıldızlı Gece - Debbie Macomber


Merhabalar! Yeni yıla girmek üzereyken son bir hamleyle elimdeki kitapları bitirmeye çalışıyorum. İki kitap arka arkaya bitti. Yıldızlı Geceyi Debbie Macomber'in sayfasında görüyordum. Kapağı ilgimi çektiği için de Türkçe'ye çevrilmesini dört gözle bekledim. Sonunda okudum. Okuduğuma deydi mi?.. Okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz bence. Debbie Macomber hayranı olarak, tüm kitaplarını okumaya çalışıyorum. Ama oldukça hafif bir kitaptı. Üstelik çok fazla basım hatası yapılmıştı. Daha önce bu kadarına rastlamamıştım. 

Kitabın konusuna gelecek olursak... Carrie çalıştığı gazetenin cemiyet sayfası için yazılar yazmaktadır. Ancak bu durumdan memnun değildir. O, daha dişe dokunur işlerin peşindedir. Bunu patronuyla paylaşınca, kendisine neredeyse imkansız bir görev verilir. Finn Dalton adında bir yazarla röportaj yapması gerekmektedir. Ancak adam Alaska'nın kırsalında bir yerlerde yaban hayatı yaşamaktadır. Kimse resmini görmemiştir. Tam olarak nerede yaşadığı da bilinmemektedir. Üstelik pek çok gazeteci O'nunla röportaj yapmaya çalışmış; ancak kimse başarılı olamamıştır. Çünkü Finn bulunmak istememektedir. Carrie işi kabul eder ve Finn'in peşine düşer. Finn'i bulduktan sonra ise işler iyice karışır...



ARKA KAPAK :

Aşk, davet beklemez...
Çalıştığı gazetedeki görevinden hiç memnun olmayan Carrie için
iki seçenek vardı. Ya doğup büyüdüğü yere, ailesinin yanına geri 
dönecek ya da kariyerinde farklı bir yol çizmek için 
fırsat arayacaktı.
Kendisine, kimsenin ulaşamadığı ve herkesin çok merak ettiği
çok satan yazar Finn ile röportaj yapması önerildiğinde bunu hiç
düşünmeden kabul eden Carrie, ne kadar zor bir seçimle karşı
karşıya kalacağını henüz bilmiyordu.
O güne kadar herkesten, özellikle kadınlardan uzak durmak
konusunda başarılı olan Finn ise, bu davetsiz misafirin hayatını
nasıl değiştireceğinden habersizdi.

Alaska'da geçen bölümleri okurken soğuğu gerçekten hissettim. O sıcacık sobanın başında oturup; elimde örgüm ya da kitabımla  çayımı, kahvemi yudumlamak istedim. Merak ettiğim bir kitaptı, fena da değildi. En azından içimde kalmadı :)) 

4 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...