23 Aralık 2016 Cuma

Biraz Kar - Biraz Buz


Merhabalar! Bugünlerde Ankara çok soğuk. Bazen, biraz kar yağıyor ve hava yumuşuyor. Ama sonra yine dona çekiyor. Bugün size, yaklaşık iki haftadır Ankara'da çektiğim ve instagramda paylaştığım fotoğraflardan bir derleme yapmak istedim. Gerçi orada paylaşmadığım bir iki fotoğraf da var bu yazımda...

Buzda ne güzel şekiller oluşmuş değil mi? Resim gibi...



Bu fotoğrafı çektikten birkaç gün sonra azıcık kar yağdı. Aslında akşam kızımı almaya giderken uçuşa uçuşa yağıyordu. Ama telefonumu yanıma almadığım için çekemedim. Zaten o güzel görüntüyü yakalamak da pek mümkün olmayabiliyor. Ertesi gün bu kareleri çekebildim.





Bu kadarcık yağıp, sonra bizi buzuyla baş başa bıraktı kar... Salı günü dışarıda işlerim vardı. Hava çok ama çok soğuktu. Yaklaşık 2,5 saat kadar dışarıda kaldım. Eve döndüğümde donmak üzereymişim gibi geldi. Fotoğrafları görünce bana hak verirsiniz sanırım. Tabii kestirme olsun diye parkın içinden geçerken fotoğraf çekmek için sık sık durunca da üşüyor insan :)




Altınpark'ın havuzu donmuştu. İnsanlar nasıl cesaret ettiyse, buzun üzerinde bile yürümüşler...




Karşıda kuşlara yem veren amcalar vardı. Profesyonel bir makinem olmadığı için kuşlara biraz uzak kaldım...


Sonra yine kar yağdı ve hava biraz yumuşadı neyse ki...


Bunları da bu sabah çektim. Çok güzel bir görüntüydü. Ama fotoğraflara yansımadı tabii. Böyle yağdığını görünce kızımla kar topu oynarız diye sevindik. Ama çabuk kesildi. Üstelik hava çok yumuşak olduğu için karlar eridi. 




Biraz önce balkondan baktım. Hava yine çok soğumuş. Kar yağar mı bilmem ama; şöyle doya doya kar seyredip, kar topu oynayasım var. Ankara'da kara hasret kalacağımı söyleseler inanmazdım. Neyse bu kadar gördük ya, daha kış yeni başladı. Belki arkası gelir...

4 yorum:

  1. Ne güzel manzaralar yakalamışsın :)

    Bugün İstanbul'da çok pis bir hava vardı, soğuk, karanlık ve çisil çisil yağışlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Deniz kenarında yaşamak çok güzel bence. Ama hava yağmurlu olduğunda daha bir kasvetli oluyor sanırım. Sevgiler...

      Sil
  2. Kar çok güzel, buza çekmese...Şahane bir olay. Dün ben de fotoğraflayım istedim ama olmadı.Çok güzel fotoğralar çekmişsiniz, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ankara'nın da huyudur. Biraz kar yağar, hemen buza döner değil mi? İşte o zaman hayat zorlaşıyor. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...