21 Aralık 2016 Çarşamba

Nadide Hayat - İzledim


Merhabalar! Kaç gündür Ankara buz kesmişti. Gerçekten çok üşüyorduk. Hatta dün birileri apartman girişine su dökmüş. O da bir güzel donmuş. Ben de akşam kızımı okuldan almak için apartmandan çıkar çıkmaz uçtum resmen. Hava soğuktu, ama yerler kuruydu. Böyle bir şeyle karşılaşacağım aklıma gelmediği için, kötü düştüm. Neyse ki bir yerim kırılmadı. Ama sağ bileğimi incitmişim. Bir süre örgü öremeyeceğim gibi görünüyor.

Akşam oldukça sancım vardı. Kitap okumak istedim, ama kendimi veremedim. Örgü de öremeyince televizyonu karıştırmaya başladım. Bir de baktım ki, karşımda Nadide Hayat... Bu filmi sinemada izlemeyi çok istemiştim, ama gidemedim. Sonra da alıp, izleyemedim bir türlü... 


Harika bir konu, harika oyuncular... Demet Akbağ eşini kaybedince birden bire kendisini boşlukta hissediyor. Ama çabuk toparlanıyor. Çocukları, damadı ve bir torunu var. Hayata kaldığı yerden devam etmeye karar veriyor. Evlenmeden önce okuduğu Su Ürünleri Fakültesi'ne geri dönüyor. Tabii yaşından dolayı bayağı zorlanıyor. Ama hayatın her alanında olduğu gibi, iyiler ve kötülerle karşılaşıyor. Asla yılmıyor. Çıktıkları bir eğitim gezisinde çevresindeki insanlara güzelce ders veriyor. Aynı zamanda da, kendi hayatını yola sokmaya çalışıyor. Bu arada kendi yolu da Yetkin Dikinciler ile kesişiyor.

İnsanın kaç yaşında olursa olsun hayata bağlı kalmasını, bedenen yaşamanın yanında ruhumuzu da yaşatmamız gerektiğini, risk almazsak hayatımızda neyin değişeceğini bilemeyeceğimizi anlatan sıcacık bir film. Hem duygusal, hem komik, yer yer de düşündürücü...

Ben televizyonda izleyebildim. Keşke sinemada izleme şansım olsaymış. Gerçekten çok beğendim. Eğer hâlâ izlemediyseniz izlemenizi öneririm.  

12 yorum:

  1. Televizyonda rastladım; ama bir iki saniye bakabildim. İzlemek istediğim bir film.

    Geçmiş olsun. Ankara ayazı üşütüyor, sabah balkondan fotoğraf çekiyordum, alnım dondu, ellerim uyuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ankara şu aralar gerçekten çok soğuk. Altınpark'taki havuz bile donmuş. Filmi izlemeyi ben de çok istiyordum. Tesadüfen en başında yakaladım. Fırsat bulduğunuzda izlemenizi öneririm. Sevgiler...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun Betül hn. Ben de bir kaç kere kaydım, neyse ki düşmedim. Yollar berbat. Filmi ise bir kaç ay önce seyrettim, yazdıklarınıza katılıyorum zevkle seyredilecek bir film.Kendinize dikkat edin, sevgiler..,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nazan Hanım. Aman dikkat edin. Bence de ders alınacak bir film, sevgiler...

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun,daha beteri de olabilirdi...Filmi izlememiştim, bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet, kilo da çok olunca korktum gerçekten. Neyse ki şimdi daha iyiyim. İzlerseniz, umarım beğenirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, filmi ben de izledim çok güzeldi gerçekten sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eskiden sık sık sinemaya giderdim. Artık ancak Dvd ya da televizyondan izleyebiliyorum. Beğenmenize sevindim. Sevgiler...

      Sil
  5. Ah geçmiş olsun. En son Bursa'da buzda düşmüştüm, fenaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcucum. Buzda insan kendisini toparlayamıyor. Aman sen de dikkat et, sevgiler...

      Sil
  6. Öncelikle geçmiş olsun diyorum. neyse ki ucuz atlatmışsınız. Aman dikkatli olun. Ben de bir yılbaşı öncesi düşüp kolumu kırmıştım.Hala sıkıntı yaşıyorum. Filmi ben de tv den izledim. Keyifliydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili blog komşum. Evet hatırlıyorum, bayağı zor bir dönem geçirmiştiniz. Siz de kendinize dikkat edin, sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...