30 Aralık 2016 Cuma

Biraz Şundan Biraz Bundan


Merhabalar! İki gündür Ankara'da okullar tatil. Dün sabah kalktığımızda her yer bembeyazdı. Ancak, sonra yağmur başladı ve karlar hızla eridi. Akşam saatlerinde yeniden yağmaya başladı ve neredeyse tüm gün yağdı. Sonunda, özlediğimiz kara kavuştuk. Bugün de okullar tatil olduğu için, kızımla doya doya kartopu oynadık. İşte size birkaç kare...






Aşağıdaki fotoğraflarda kar hızla yağıyordu. Ama pek belli olmuyor.



2016 yılı hepimiz için zor geçti. Biraz kar görmek, kartopu oynamak gerçekten iyi geldi. Aralık ayında benim için iyi olan başka şeyler de oldu aslında. İlk kez instagramdaki kitap çekilişlerine katıldım. 

Kanes Yayınları'nın çekilişinden bu güzel kitap geldi.


Arkadya Yayınları'ndan ise Heidi ve Heidi Büyüyor kitaplarını kazandım. Arkadya Yayınları büyüklere masallar serisi oluşturuyor. İlk olarak Heidi'den başladılar. 


Kahvelikitapçikolatalışiir de Sarah Jio'nun bende olmayan tek kitabı Agapi'yi gönderdi. Hepsine çok, ama çok teşekkür ediyorum. Bu kitapları okumak için 2017'yi bekledim. Elimdeki kitap biter bitmez, sırayla okuyacağım.



Tabii bu arada örgü örmeye de devam ediyorum. Ufak tefek işler var. Henüz fotoğraflamaya fırsat bulamadım. 

Hanım dilendi bey beğendi motifinden yapılan yelekler çok hoşuma gidiyor. Ancak kilolu olduğum için, o büyüklükte bir şey örmeye cesaret edemiyordum. Çünkü tığ işi gerçekten bileğimi ağrıtıyor. Ama instagramda gördüğüm bir bayan bana ilham verdi. Kendisi, her yıl 1 ocakta motif örmeye başlıyor. Her gün bir motif örüyor. Böylece yıl bittiğinde kocaman bir battaniyesi oluyor. Ben de bu mantıktan yola çıkacağım. Her gün bir motif örerek yeleğimi bitirmeyi planlıyorum. Evde gülkurusu ipim vardı. Aşağıdaki ipleri de ona uygun olsun diye aldım. Gerçi fotoğrafta renkler biraz farklı çıkmış. Normalde daha canlılar. Örneğin mavi görünenler, petrol mavisi..


Bu akşam size biraz havadan, biraz da yılbaşı ganimetlerimden söz etmek istedim. Mümkün olduğunca aklımı bir şeylerle meşgul ederek, hayatımı güzelleştirmeye çalışıyorum. Umarım sizler için de 2016'nın son günleri biraz olsun güzel geçmiştir...

3 yorum:

  1. Kar manzaraları müthiş. Heidisiz kar manzarası da olmazdı zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Biz de özledik karı. Henüz kar görmedik. Ferahlıklar. Aydınlıklar getirsin.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...